سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمونیا
نوشته شده در تاریخ جمعه 90 دی 9 توسط فطرس | نظر

بسم رب الحسین

خاک اینجا آرام است و متین، اما این خاکها و این زمین به ریگها و سنگهاى دشت کربلا نمى‏رسند، سرخى شقایق زیباست اما نه به زیبایى غروب خورشید . آسمان آبى است و کبود، اما نه به کبودى رخسار رقیه(س)

 گریه کن! گریه کن! شاید در دریاى چشمانت‏بتوانى پرستوى پرسوخته‏اى را در امواج متلاطم و خروشانى که همچون شلاقى بر بدن او فرود مى‏آید ببینى . قصه‏ى تو، قصه‏ى امروز و فردا نبود . قصه‏ى تو، غصه‏ى بزرگى بود .

قصه‏ى تو قصه‏ى مرگ بود . قصه‏ى تو، قصه‏ى جدایى از دریاى عشق بود....

*************************

سلام

پ.ن: چند وقت پیش وقتی داشتم ایمیلمو به یکی از بچه های دانشگاه میدادم برای کاری،تا اومدم بگم گفت ععع تو هم فطرسی؟؟گفتم چطور مگه؟گفت خب منم تو محیط مجازی اسمم فطرسه..گفت میدونی که داستان فطرس معتبر نیست..میخواست ادامشو بگه که گفتم میدونم... ولی خب میشه که به عنوان یه نماد ازش استفاده کرد!

پ.ن: صبح جمعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ،(اصلا فکر میکنیم که روز شهادت نیست)برنامه ی کودک...اولش با رقص شروع میشه...برنامه های بینش هم همچنین...دو ساعت بعد خاله شادونه!!!!!....بخش آموزش هم !!! حالا دلیل اینکه دختر عمم برنامه های کودک شبکه قران رو ضبط میکنه تا پسرش فقط اونا روببینه میفهمم... چرا فقط برنامه های یه شبکه قابل دیدن باشه !!! خدا عاقبت بچه های این نسلو به خیر کنه... زمان ما که این چیزا نبود این شدیم!!!

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.